Tänker högt

Blir galen på de där jävla v-rums bordet vi aldrig blir av med!! Nu är de sista chansen på blocket för en minimal summa sen åker skiten ut!

Min önskan e att övervåningen ska vara klar innan Jonathan blir 1 år så jag tänkte börja rensa bland mina kläder och skithörnan vi har bakom gardinen imorgon.
Bort med kläder som de inte finns en chans att jag kommer i igen. Har en del jeans i storlekarna 27/28. Tajtare toppar och kjolar som jag aldrig kommer kunna ha igen. Intresserad? Annars åker de också.

Funderade också på en sak.
Vi kommer få ont om plats för papper/pärmar och liknande när övervåningen byggs om.
Kanske ska göra en liten kontorshörna under trappen? Eller kommer de bara se rörigt ut och samla massa skit?
Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0