Loppis/antikt

Åkte en sväng till åkersberga idag.
Efter att ha ätit en grillad lunch åkte Niklas och jag iväg utan barn.
Blev först en sväng till Norrtälje och Gant outlet. Niklas hittade massor och jag ingenting. Känns lite meningslöst att köpa kläder till mig själv när jag inte nått min målvikt än. Känner mig bara tjock.

Sen svängde vi in på en stor Antik/loppis på hemvägen. Köpte två gamla kartor över Sandhamn och Vaxholm för en struntsumma. Ska rama in och ha i vårt framtida sovrum.
Lite kul att både hemholmen och dyvik va med på Sandhamns kartan. :)
Kollade på möbler och större saker också men de svider ju så mycket när man vet att de är 3 gånger priset här om man jämför med antik och loppisar i Umeå. Får helt enkelt hålla mig tills vi åker uppåt landet ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh har länge velat åka till Gant outlet men aldrig kommit iväg, fanns det några fina / billiga barn kläder? Typ baby :-) ?

2013-05-07 @ 18:29:01
URL: http://hannaostholm.devote.se
Postat av: Elin

Näe du Hanna de va dåligt med barnkläder. Frågade personalen, dom sa att utbudet varierar. Ibland är de mycket barn ibland ingenting :( Fanns mycket fint till oss föräldrar dock ;)

2013-05-07 @ 21:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0