Just nu

Jonathan sover och jag sitter i solen och läser sista delen av Peter James serie om Roy grace ( kan varmt rekommendera dom böckerna! )

Ska äta lunch i solen med Pernilla i dag och igår åt jag lunch och shoppade med Bella.

Avslutade gårdagen med en joggingtur i källbrinkspåret med massa andra hurtiga Huddingebor. Gick över förväntan. Blir de minst en gång i veckan nu. Målvikt here I come!

Grannen släppte lös sin hund nu igen. Öppnar dörren, hunden springer över till bår tomt, gör sina behov och springer sen hem igen. Ser jag de igen ska jag gå över och snacka med tanten! Ej ok!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Kasta över bajset tillbaka till hennes tomt :D

2013-05-08 @ 14:38:01
Postat av: Elli

Om du ser det igen efter du snackat med henne kan jag skicka över Nala på hennes tomt! :P

2013-05-09 @ 15:19:36
Postat av: Elin

Haha bra tips ;) jag lånar Nala, grannen har en likadan hund så då får hon verkligen smaka på sin egen medicin ;)

2013-05-09 @ 23:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0