Huddinge närakut

Ringde Huddinge närakut imorse och bokade tid till Melinda.
Örat såg inte helt ok ut, fick tid kl 13 så vi hann med lek i parken med Leonora, Alfred och Bobo.
Eller Melinda lekte lite grann och sen vila hon i vagnen.
Va mest Ella som lekte, hon behöver verkligen komma ut och leka minst en gång om dagen. Riktigt aktiv tjej! Tittar och skrattar åt hennes roliga minspel och busiga upptåg. Bästa Ella! Mamma och pappa har inte en tråkig stund med dig ;)
Melinda är just nu i en otroligt kaxig ålder, mycket lipa och skrika åt allt och alla. Hon är rädd för att gå någonstans i huset själv så Ella följer med som en svans överallt. Melinda leker " familj " mycket och ritar inte lika mycket längre. Mest rollspel och dockor som gäller.
Ute fångar hon myror och studerar noggrant vad dom gör.

Båda tjejerna är väldigt fästa vid pappa, kanske liiiite mer när de gäller Ella. Hon vill gärna va med pappa i garaget.

Hur som helst..doktorn.
Melinda har fått öroninflammation. Doktorn sa att de inte va några problem att gå till dagis för de smittar inte men hon får vara hemma imorgon. Hon ser så hängig ut efter dagens alla aktiviteter så hon orkar nog inte riktigt än.

Middag hos mamma med David och Andreas. Vi tog en promenad med alla barnen i sina vagnar. Otroligt skönt att gå röra sig. De gick ju inte fort men mysigt va de, spana på hus :)

Imorgon är de möte med ledningen på förskolan angående de nya barnen ( som har börjat nu ) och hur dom ska lösa de. Kan tyvärr inte gå eftersom jag ska va hemma med Melinda men mina frågor kommer ställas också.
Ska bli intressant och få veta vad som sas. Hur som helst är de bara två barn som börjat men de är fortfarande en väldigt stor barngrupp på liten yta.

Skulle åkt till Sollentuna imorgon egentligen men men...får rensa hemma istället. Mina kläder ska rensas och " kontorshörnan" ska bli mycket mycket mindre. Herregud...så sjukt rörigt i vårt sovrum!
Vet att jag tjatar men gu va jag längtar till jag får inreda övervåningen. Behöver väl inte ens säga att de blir många auktioner och loppisar i sommar.
Den första är redan nästa helg :)

Näe nu ska jag sova...men först måste sängen bäddas. Suck! Varför sköt jag upp de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0