Barnen badar...

Och medan barnen badar slänger jag in ett inlägg.

Jonathan har sovit hela nätter i nästan en vecka nu, Ah sen han började äta gröt innan sovdags.
Idag sov han även en lång stund mitt på dagen så jag hann både läsa i solen och städa ;)

Igår sprang jag som sagt vårruset. Det var riktigt kul och lagom långt, 5 km.
Livemusik längs vägen och sen kom ju Elli och Nala och hejjade :)
Å snart flyttar dom till södra sidan, hurra!

Ella lärde sig att klättra upp för stora barnens lekställning idag. Hon va så nöjd att hon kunde följa efter som stora vart dom än går.
Hon har ju ett gäng tjejer på 12 år som hon är SÅ tajta med ;)

Nu är resten av veckan planerad med massor av besök. De gillas :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0