Hela huset sover

Och de ska jag också göra snart!
Har äntligen beställt inbjudningskort till Jonathans dop. Vart lite strul med vart vi ska hålla till efter ceremonin men nu har de löst sig.
Måste skicka ut dom direkt jag får min beställning.
Så nu är de med andra ord ännu ett kalas som ska planeras men för betydligt mycket mer folk. Kommer inte göra tårta själv denna gång dock. Blir för mycket.
Men de andra ska jag baka :) kommer bli mycket :)

Har verkligen haft fredagsmys ikväll.
Tacomiddag, så gott!
Gjorde en skattkarta till barnen sen så följde pirat mamma med och letade efter skatten ( godis eller i ellas fall vindruvor ). De tyckte dom va så kul! De va tom roligare än att äta skatten, den fick vänta medan vi letade ännu en gång och ännu en gång och ännu en gång...

Letade efter ett par skor till mig när vi skulle åka och handla. Letade länge in i garderoben och hittade ett par supersköna skor, typ helt oanvända!! Dumma mig som inte använder skor jag köper. Att fynda i garderoben, billigare ön så kommer man inte undan ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken nattuggla du är Elin ;)

2013-03-02 @ 08:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0