Gympa

Idag var de min tur att följa med till gympan.
Melinda säger bara hej då mamma och springer in. Men idag hade vi lite tid innan de började så jag följde med och värmde upp med lite fotboll.
Åkte tidigare för att få en parkering, har ingen lust att klämma mig in på en liten skitparkering. Har inte lärt mig bilen än.

Jocke fick hjälpa mig igår när jag skulle packa ut från dom. Haha! Pinsamt!
Träffade lilla Sophie igår, otroligt liten söt tjej. Jonathan såg ut som en jätte ;)
Kul att träffa vänner man inte sett på ett tag. Bebisar överallt :)

Sjukt sugen på att följa med Pernilla till Ullared i Påsk. Skulle va perfekt, köpa alla saker till dopet. + regnkläder. Nämnde de för Niklas och han va inte helt främmande för de. Ska se om vi kan lösa problemet med barnvakt bara :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja vill oxå följa med i påsk . Måste köpa regnkläder ! ;))

2013-03-10 @ 11:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0