Barnens helg

Lördag:
Tog en biltur till Uppsala för att kolla in Nordens största Lekland. Fanns en del kul grejer där, lite ovanliga. Åker gärna dit igen mitt i veckan när de inte är lika mycket folk. Men herregud va barnen hade kul. Undra om jag skulle hitta dit själv ;)
Tog en sväng till Lager 157 som låg i närheten också. Köpte leggings till mig och lite kläder till barnen.
De blev middag hos arnevingarna innan hemgång. De va trötta och tysta barn som satt i soffan i Vällingby. Skönt då vi föräldrar kunde prata lite ostört :)

Söndag:
Besök hos Helena och Jojje i ösmo. Fikade och hälsade på nytillskottet, herregud vilken liten bebis! Barnen röjde och vi Fikade ;)
Sen följde arnevingarna med oss hem och grillade korv till middag. Ännu en kväll med trötta och ganska tysta barn :)

Swish så var helgen slut och jag med för den delen.

Nästa helg är de 2 kalas. Kul!
Men de är vardagar först å då ska jag slappa och tvätta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0