Slip'n Slide

Åker helst inte och handlar med alla barnen, men idag var jag tvungen.
Förberedde dom hela morgonen.

-okej tjejer, vi måste åka och handla nu på morgonen. Lovar ni att lyssna på mamma i affären. Inge spring eller skrik.
Och INGE godis.

Tjejerna i kör.
- okej mamma...

Upprepade samma mening typ 5 gånger hemma och en gång i bilen innan vi gick in.

Men hallå?!
Varför har jag undvikit detta? Gick ju hur bra som helst!
Hurra!

Efter att vi handlat mötte vi upp Milla och Lily och körde mot Ösmo och Sarah.
Sen blev de lek och bus hela långa dagen.
Vi pratade om de, vem kunde tro på gymnasiet att vi skulle sitta här 10 år senare med 9 barn tillsammans.
Haha inte jag iaf...

Igår va vi i rådsparken, grilla korv, klappa djuren, fika och lekte. Dom hade en " slip'n slide" framme.
Tjejerna fick ögon stora som golfbollar när dom såg de! Meeeeen vi hade inga badkläder med oss men de måste vi ta med nästa gång. Herregud tom jag ville åka! Ska prova göra en själv hemma i vår backe. Kan ju inte va så svårt ;)

Imorgon ska vi på picknick med "tjejgänget". Ska bli kul och träffa alla! Va inte igår.

På fredag kommer Helena och barnen hit och leker.

Vi lyckas med andra ord fylla sommarlovsveckorna med aktiviteter.
Hur kul som helst!

Nu, hopp i säng mamman!

https://cdn3.cdnme.se/700453/7-3/pic_51cb62e3ddf2b30ab14ee771.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0