Spaljé

Va hemma ganska tidigt idag så vi hann med massor nu på kvällen.
Jag planterade om några blommor som vuxit ur sin kruka och Niklas byggde en spaljé till vinrankan.

Spaljén blev så himla bra, precis som jag tänkt. Han e så duktig min sambo.
Nu hoppas jag bara på att de ska sluta regna och torka upp lite så jag kan måla träramen :)

Torsdag redan imorgon och snart har jag jobbat en vecka. De går bra på jobbet. Hoppade bara in direkt, kändes knappt att jag varit borta ;)

I helgen blir de dop för Lilly och middag med Martinger familjen.
Dags att "boka" bygget på övervåningen och som tur e har vi Jojje som hjälper oss med de :) så spänd på resultatet.
En vägg ska rivas och två nya väggar ska upp.
Borde inte ta sååå lång tid.
Väntar otåligt. Hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0