Kaatach

Har vart på Lekland i Tyresö idag.
Kaatach.
Jag gillar verkligen de leklandet men idag var de panik.
Ella stack två gånger.
Första gången höll en ur personalen i henne för att hon va ledsen och ropa efter mig.
Andra gången hittade Danne henne ute på lekgården.
Ush hann bli riktigt rädd!

Men barnen har haft jättekul och de är huvudsaken.
Såg att dom sålde klossar också som dom använt till att bygga hus.
100:-/ säck så jag köpte fem.
Men bara tre fick plats i bilen så jag ska hämta hem resten på torsdag. :)

Ella har varit utan blöja hela dagen.
Va lite tveksam till att låta henne va utan blöja på leklandet men hon ville de :) inga olyckor alls.
Hon kom springande två gånger och sa " kissa pottan "
Så stolt! Min stora tjej :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0