Vimpel

Såg ett barntyg på Ikea idag och vart inspirerad. Visste inte va jag skulle använda de till bara.

Efter att ha pratat med Camilla kom jag fram till att jag ska sy en vimpel till barnens rum.
Nu har jag surfat runt lite och hittat andra tyger jag vill använda istället. Haha.
Kom på att dom öppnat en stof och stil i kungens kurva och de är ju tyg och sy himmelen så dit ska jag åka snarast och köpa olika tyger.
Ska kolla mina lådor hemma också om de finna något som skulle passa.
Åh de kliar i syfingrarna!
Kanske en tur imorgon redan?! Ska hur som kolla mina sylådor imorgon och göra mönstret till vimpeln. Supersimpel konstruktion men måste mäta lite.


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, de har jättemånga fina tyger där! Dy kommer inte bli besviken, sno med dig en katalog för inspiration :) (mvh inte smygreklam, de ÄR bra)

2013-01-07 @ 15:05:55
URL: http://Mariasomsagt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0