Skönt!

När jag vaknade imorse kände jag mig utvilad.
Hurra!
Lillebror somnade 22 igår och sov till 03. Åt och somnade sedan om till 07. Tack för de Jonathan, jag håller tummarna för att han fortsätter med de ;)
Har plockat hemma idag, dammtorkat och flyttat om och fixat i fönstren nu när alla julstjärnorna är borta. Nöjd med resultatet. Att de kan kännas som nytt när man byter plats på saker, de är inte alltid man behöver åka iväg och köpa nytt :)

Jonathan har legat och stirrat i babygymmet. Han ler mycket nu och är vaken väldigt mycket. Kämpar och vill rulla runt men de är en bit kvar innan han kan de.
Nu ska vi klä på oss och gå och hämta tjejerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0