Bara till mig...

Ja idag har jag faktiskt köpt något som bara är till mig.
Utstickare, sockerpasta, ätbart lim och spits set. Nu behöver jag inte låna längre och de känns jäkligt bra. Är så kul att dekorera tårtor och liknande och nu har jag äntligen egna verktyg. De va inte billigt men verktygen kommer användas hela livet så de var de värt :)
Var en sak som var slut så de blir ett återbesök i slutet av veckan.
Så glad!
Känns så otroligt lyxig att köpa något till mig själv.
Ni som har barn vet va jag menar ;)

Va med mamma i sickla en sväng nu på kvällen . Fikade, shoppade och hämtade saker i storebrors lägenhet. Han är på Hawaii nu...inte alls avis ;)

Hör att dom plogar här på torpängsvägen nu, tack för de!

Så avslappnande att ligga i mörkret och lyssna på tystnaden. Hör bara Jonathan andas och snutta på nappen.
Han ska förresten till BVC för sitt första läkarbesök imorgon. Ska bli spännande och se längd och vikt. Han har nog tjockat på sig en del. Stora killen " fyller " två månader idag.


Kommentarer
Postat av: Camilla

När kommer han hem ifrån Hawaii ? Tänkte be dig om en tjänst han kanske kan göra på taxfreen ;) ? :p

2013-01-16 @ 07:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0