Ute

Efter 1,5 dag inne fick barnen nog och va jobbigare än vanligt så vi packade lite saft och mackor och gick ner till parken.
Alla mår bra, än så länge. Hehe.

Tjejerna sover sen någon timme tillbaka och Jonathan ligger bredvid mig och sprattlar och pratar. Nöjd som vanligt. Men han har börjat hosta lite :S
Niklas är i garaget och hjälper en jobbarkompis.

Har städat som tusan efter alla spyor igår men de känns som om de luktar fortfarande?! Ella spydde ner mattan vid ett tillfälle och efter de skrubbade jag hela mattan med mattvättskum. Men nu luktar de bara mattvätt och spya. Vidrigt! Undra om de bara är jag som tycker de luktar eller om de faktiskt gör de. Försvinner de inte så blir de till att åka till Ikea och köpa en ny matta. 199:- de är ju nästan som engångs ;)

Nu ligger sonen och stirrar och ler åt mig så nu ska vi gosa lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0