Stora tjejen

Tog med Melinda till toys r us idag för att köpa födelsedagspresenter till alla kalas. Oj så spännande!
Köpte leklera till Ella, hon gillar att leka ned lera. De är ofta hon sitter med de när jag hämtar henne på dagis.
Köpte även playmais, både den och lera n va nedsatt typ 70% så de blev billigt pyssel. Har tipsat om playmais tidigare men gör de igen! Barnen kan va så kreativa och de blir inte kladdigt :D

Är ju kalas nästa helg insåg jag typ igår, har skickat inbjudan med mess bara å tänkte " skönt nu har jag ganska lång tid på mig att planera " aj JO!! Bara en vecka kvar. Hoppas alla kan komma för de är inte många kompisar bjudna. Hehe. Ella fyller 2 år :)
Kalas med kompisar på lördag och med släkten på söndag.

Ikväll ska mormor komma och vara barnvakt. Niklas och jag ska ut och käka middag med några vänner. Ska bli riktigt kul!

Rörigt inlägg men men, nu vet ni läget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0