Ny bil

Vi har sålt gamla hederliga Volvon och kör numera runt i en BMW x5. I love it!
Körde första gången själv idag och jäklar va lättkörd den va, dessutom älskar jag att sitta så högt upp som man gör i jeepar. Nu hoppas jag att vi behåller denna ett bra tag men de tror jag, Niklas är supernöjd.
Den har pdc fram och bak + backkamera så nu kanske jag kan börja fickparkera ;)

Idag har vi gått på gympa och barnkalas. Väldigt skoj!
I veckan är barnen hemma pga sportlovet. Ska leka på öppna förskolan nån dag och med Bobo och Leonora en annan dag. Förhoppningsvis blir de lek med arnevingarna också :)
Vi ska nog lyckas fylla veckan med aktiviteter.
Tänkte kanske junibacken också men orkar inte gå där om de är mycket folk. Sportlov = barn överallt, eller åker alla till fjällen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0