Blogg från datorn

Bloggar från datorn för första gången på jag vet inte hur många månader.
 
Just nu är de lugnt på dagarna och de behövs efter alla kalas som vart. Nu är de Jonathans dop jag planerar och denna gång ska vi hålla till i Huddinge kyrka. Det ska bli kul faktiskt. Träffa vänner och släktingar man inte ser så ofta. Synd att de bara är vid kalas vi ses. Mina kusiner/systrar kommer ner från Umeå och de är jag så glad för =) Det blir fullt hus några dagar i April =)
 
Sitter och går igenom bilder på datorn. Shit alltså...börjar men sen när jag inser hur jävla mycket foton det är lägger jag ner och surfar lite istället. De roliga e att jag då surfar på telefonen trots att jag sitter med datorn i knät.
 
Va använder man datorn till nuförtiden egentligen? I en värld med smartphones och paddor.
 
Har kollat lite utbildningar och siktar in mig på Lärlingsutbildning Konditor. Det ända som e jobbigt med de är att jag inte morgontrött men jag vänjer väl mig med tidiga mornar ;)
 
Snart mars och en del kalas inbokade. Det är kalas nästan varje helg.
 
Grattis till Helena och Jojje som fick en liten dotter igår! Vidia är verkligen sin mamma och pappa upp i dagen.
Nästa bebis kommer i April och då är de Sarah S tur, men då blir de en grabb. =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Efter att lyssnat på Helenas förlossning kastar jag in handduken! Hua! Ska jag verkligen göra samma sak? Hjälp!

2013-02-23 @ 21:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0