Bakdag

Har än så länge bakat kakor och blåbär - och vitchokladmuffins.
Har två sorter till som ska bakas sen är jag klar för idag.

Imorgon är de kalas med vänner.
Som tur e är barnen friska nu. Snoret är borta och febern försvann för ett par dagar sen. Pigga barn igen!
Va lite orolig tidigare i veckan, trodde vi skulle behöva ställa in kalaset. Men de gick ju bra och barnen ser fram emot att få leka med alla kompisar :)

Ella har somnat i mitt knä men ska väcka henne nu. Är ensam med barnen ikväll och jag glömde handla igår så jag vet inte riktigt hur jag ska göra...orka åka och handla massvis med kalasgott med 3 barn varav 2 kommer tjata om att få smaka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0