Alla dagar om året

Jag älskar min familj och mina vänner 365 dagar om året.
Men de är ju alla hjärtans dag idag och de firade vi med mys, tända ljus, god middag och efterrätt.

Alla barn sover och Niklas och jag tar de lugnt i soffan och äter alldeles för mycket godis ;)

Barnen gick på dagis idag och de gick kanon. Inga trötta eller gnälliga barn vid hämtning.
Melinda åkte pulka och Ella drog en pulka ;)

När vi kom imorse och jag skulle lämna Melinda börja hon storgråta. Hon är verkligen inne i en intelämnamamma fas just nu. Jättejobbigt.
Pratade med pedagogerna sen och de hade gått över ganska fort.
Ella struntar i mig direkt, hon vill bara leka. Dom hämtade snö imorse och lekte med den inne på ellas avdelning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0