Mycket nu

Ja de känns som de händer mycket nu!
Renoveringen av övervåningen fortsätter i rasande fart.
Pappa har varit här och spacklat två gånger denna vecka så nu är de dags att måla.

Vi börjar med klädkammaren.
Måla vitt sen upp med hyllor och in med kläderna.

Sen allrummet.
Måla i någon grå ton, in med dörrar och eventuellt nytt golv.

Jonathans rum ska målas. De blir vitt till en början. Nytt golv.

Sist vårt sovrum.
Där ska den gamla vävtapeten bort och de ska målas vitt. ( kan hända att de blir en tapet där istället )
Fönstren ska också målas vitt.

Ska bli så kul att inreda alla rummen!

Barnen går första veckan på förskolan nu och de går bra.
Tjejerna trivs jättebra på nya avdelningarna.
Dom var lite ledsna igår när jag lämnade dom. Hemma hela sommaren och ny avdelning blev lite läskigt men de gick över innan jag gått.
Idag vinkade dom glatt hej då!

Jag har haft fullt upp i veckan.
Mest med roliga saker, hehe.
Vänner, fika och shopping.
Imorgon åker jag och Jonathan till ösmo för fika och tjatter med Sarah, Helena och bebisarna.
Vi kommer kunna prata så mycket nu när alla stora barn är på förskolan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0