Ja de hjälpte lite

Piggnade till efter den där halvlitern kaffe jag drack imorse.
Har en så bra kaffemaskin på jobbet, väldigt farligt.
Känns som om jag har en latte på skrivbordet jämt.
Jobbar med att registrera nya skador på inkomstförsäkrings avdelningen.
" handläggare Elin Lindesten " känns bra och se längst ner i hörnet. Hehe

Niklas ska ta med Jonathan till BVC imorgon, han ska få sprutor och vägas och mätas. Ska bli spännande och höra hur mycket han vuxit.
Tycker han ser så stor ut :)
Idag hade han jeans och t-shirt på sig och genast vart han en månad äldre ;)

Nu ska jag sova.
Sover hela nätterna och de är så jäkla skönt, min hjärna kopplar bort barnen helt på nätterna nu när Niklas är hemma så jag vaknar inte av gnäll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0