Inte mycket

Har blivit dåligt med inlägg här nu men de finns inte så mycket att berätta.
Vardagen går kanon, Niklas är verkligen en bra hemmapappa. Iaf när de gäller barnen och de är ju självklart viktigast. ( huset e stökigt och tvätten ligger överallt , hehe )
För mig går de så bra, får höra på jobbet att jag är så duktig och att jag lär mig otroligt snabbt. Kul och höra :)
Imorgon är de onsdag och gympa igen. Hade super träningsvärk efter förra veckan, verkligen en härlig känsla!
Har anmält mig till vårruset, nu jäklar ska gravidkilorna bort!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi
Ja frågade nikke för ett tag sen hur de går hemma ;)
" det går skitbra ja dammsuger å fixar varje dag "
Hihi

2013-04-24 @ 10:12:33
Postat av: Elin

Hehe ja dammsuger gör man varje dag men de ser fortfarande ut som en storm på kvällen med leksaker och kläder överallt ;)

2013-04-24 @ 16:14:15
Postat av: Elli

Åh, vårruset :) Då kommer jag och hejar med Nala! :)

2013-04-26 @ 19:27:49
Postat av: Elin

Ja gör de Elli! Hon får jogga med mig så att jag får lite draghjälp ;)

2013-04-29 @ 18:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0