Tisdag kväll

Har nyss kommit hem från mamma, rensat lite i hennes förråd och tagit med sånt som hon ville bli av med.
Sälja de på loppisen - check!
Hon hade vår gamla lektavla från Brio, bär emot lite att sälja den men de ska jag göra. Har ingen plats hemma men den e superfin och kommer antagligen gå ganska fort.
Ska ta en vända till på andra sidan kattvinden imorgon och se om jag hittar nått, sen får de va nog. Känns jobbigt att släpa dit allt. Haha.

Hämtning på dagis som vanligt vid 15 idag.
Sen vart de lek med dom andra 25-timmars barnen i parken vid skolan. En mamma hade med sig fika till alla så de blev en väldigt trevlig eftermiddag i duggregnet :)

Melinda ligger här bredvid mig i vår säng och försöker somna om. Niklas hade tydligen haft de lite körigt med barnen när jag var borta, men han är ingen som klagar eller blir tjurig över de :D
Får krypa ner bredvid Melinda nu, de är mysigt tills man vaknar på natten av att hon ligger tvärs över hela sängen och med fötterna som sparkar på en ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men Elin.ska du verkligen loppa bort ABC tavlan ;0 de tycker jag inte , den är jätte fin !

2012-09-05 @ 02:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0