Tidig kväll

Ja de blev tidigt i säng för barnen idag. Båda va riktigt trötta, Ella gnällde hela tiden och Melinda somnade nästan i soffan.
Barnen hade haft fullt upp på dagis, mötte ella i hallen på hennes avdelning. Barnen hade fått nya vagnar så alla hade varsin sittvagn till dockorna som dom körde runt med. Vart lite pauser i hallen när dom upptäckte att dom va på tv. Haha. Fick Muta Ella med äpple, bara då va de okej att följa med mamma ut.
Melinda lekte med tjejerna och alla bondgårdsdjur. Så kul att höra tjejerna prata med extremt ljusa röster och låstas vara djuren.
Såg att dom satte upp lappar på citat från barnen när dom fått svara på frågan vad dom vill lära sig.
Melinda svarade " läsa bok". Gumman! Är inte förvånad :)

Vart bara fiskbullar till middag idag, till barnen glädje oj va dom åt. Ibland behöver man inte krångla till de :)

Är utan bil nu eftersom min är inlämnad på bilia för lack ( tror jag )
Känner mig fast!! Kan absolut inte gå och att åka kommunalt funkar inte heller, blir långa sträckor att gå då också. Så jaaa....jag är strandsatt. Naaaaa!!

Idag mår min kropp rent ut sagt skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0