Spännande dag?

Nej inte så värst.
Vanlig dag på torpängsvägen ser ut såhär.

07:30 - klockan ringer och jag kliver upp.
07:45 - väcker Melinda, klär på henne och gör frukost. Melinda sätter sig i soffan framför Bolibompa med sin frukost.
07:55 - väcker Ella, byter blöja och klär på henne innan vi sätter oss vid bordet och äter frukost.
08:30 - klär på barnen och vi promenerar till dagis.
09:00 - jag är hemma igen, vilar och pysslar med hemmet. Möten med mvc, läkare och af. Handla ja allt som ska göras i den mån jag kan. Får extremt ont snabbt.
14:45 - gör mellis och går ner till dagis
15:00 - hämtar barnen och går till parken tillsammans med dom andra 25 timmars barnen. Äter mellis i parken.
16:00 - går hem
17:00 - maten är klar och Niklas kommer hem.
Sen är de mys, bad och kvällsmål innan barnen sover ca 19:30.

Kanske låter som jordens tråkigaste dag för många där ute men jag måste säga att jag älskar mitt liv. Barnen och Niklas får mig att le och skratta varje dag.
Älskar er min underbara familj.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter trevligt Elin . ! Finns människor som inget gör men har så " mycket" att hinna med ändå . Du avslutar alltid dagen men kärlek från barnen <3

2012-09-19 @ 20:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0