Söndag

Barnen har precis lagt sig vilket är på tok för sent men de blev så idag.
Haft en bråkig dag med Melinda. Riktigt trotsig! Kaxig...
Droppen va när hon vart sur i lekparken och bara drog när jag vände ryggen till för att Ella ropa. Ropade och letade vilket två små tjejer hörde och dom kunde peka vilket håll hon gick,hittade henne direkt men fan va rädd jag blev. Usch...
Hon lyssnar jäkligt dåligt på mig ibland. Va gör man?!

Sen när Melinda är med Ella och leker så kan man inte annat än le, dom är så söta mot varandra. Melinda hjälper Ella när vi kommer in med att ta av kläder och skor men dom gaddar även ihop sig mig oss.
Ska bli så kul att följa våra underbara barn genom livet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0