Snipp snapp snut

så va söndagen slut...

Niklas sitter uppe och kollar tv medan jag e nere och kollar Beck på fyran. Sociala familjen, haha. Men va vi älskar varandra :D
Barnen sover sen ett par timmar, har mätt deras rum så imorgon ska jag sitta och göra ritningar på rummen och möblera med utklippta möbler i rätt skala. Jag gör sånt..hehe.
Har " beställt " bokhylla av Niklas efter mina tankar, underbart att ha en sådan händig sambo. De är lite mycket nu men de är Inge bråttom :) kanske kan hitta någon annan som kan snickra ihop en bokhylla...hostpappahost...;)

Får se om vi får en ny familjemedlem snart, dock ej levande utan en gammal möbel. I like! Ska isf in i Melindas rum, ska bli kul och se,bild kommer :)
Hon har förresten börjat skriva sitt namn nu, stolta föräldrarna! De är mycket att sitta och skriva bokstäver nu. Olle är ett poppis namn att skriva, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0