Nr 1 på bus

De är Ella de!
Idag gick hon till badrummet och hämta tandborstarna och började borsta tänderna. De tyckte Melinda va Skitkul och gick och hämta hon också. Bra att E lär M bus...hmm.
Åh hon ser SÅ nöjd ut.

Imorgon ska vi hämta Gabriel på Ms gamla dagis och leka lite, ska bli väldigt kul!
De blir nog öppna förskolan på morgonen.
Bättre både för mig och barnen att dom får leka. Kanske låter hemskt men jag behöver inte springa och leka och busa med barnen om dom har kompisar att leka med. För ärligt talat de klarar inte min kropp av just nu och de känns förjäkligt att jag inte kan leka med barnen i samma utsträckning som tidigare.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag förstår dig Elin ! Men dina barn har det sååå bra och dom kan leka självständigt ;) men jag förstår var du menar ! Du går ändå till förskolan vissa sliter fulla fan i allt å de gör absolut inte du ! En grym mamma med mängder kärlek ;))) försöker få Kim att haka på till er på fredag men han verkar lat ;///

2012-09-28 @ 08:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0