Kväll

Efter att jag hämtat Melinda åkte vi och veckohandla.
Fisksoppa m. Baguette
Hemmagjord pizza och vitkålssallad
Kassler med tomat och crème fraîche sås och ris.
Idag blev de supersnabb mat. Spagetti med bacon och äggula/ pesto.

Barnen va nöjda och glada hela tiden vilket underlättar då mamma är tjock och trött.

Ella är frisk nu så om inget oväntat händer i natt så blir de dagis för henne imorgon.

Hemmet ser ut som ett helvete så imorgon när jag är ensam så blir de städdag.

Mormor kom förbi lagom till kvällsfikat, hon hade köpt kläder till barnen. Tackar för de! De är leggings och klänning som gäller för Melinda just nu. Ella skiter i vilket ;)

Snart ska vi ( läs Niklas ) förhoppningsvis börja med dörr i dörr projektet. Melinda ska få en liten dörr i dörren till hennes rum. Har velat göra de länge men de har inte blivit av.
Sen ska melindas nya sängram målas av mormor innan den får komma hit. Sängramen har min morfar gjort till min lillebror för x antal år sedan. Ska bli kul att ge den nytt liv i melindas rum.
Finns inge bättre än att ge gamla möbler nytt liv.
Ella MÅSTE byta till melindas nuvarande säng nu så hon vänjer sig innan lillebror kommer.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad duktig du är och veckohandlar ;))) får lite ångest att ja gör så mycket " slarvat" mat här hemma . Fick inbjudan om tjejmiddag samåka ?

2012-09-19 @ 07:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0