Frågor

Fått massa frågor på bloggen som jag inte sett.
Irriterande att jag inte ser nya kommentarer i inställningarna, missar ju hela tiden.
Så för att svara på några;

Vi ska sälja gamla vagnen för att vi måste köpa dubbelvagn, är ju bara 1 år och 9 månader mellan lillebror och Ella så båda måste ha möjlighet att sitta. Har dessutom en jäkligt lat Melinda som gärna sitter också.
Vi åkte till en butik idag och provkörde bugaboos dubbelvagn donkey. Love it! Dyr som in i....MEN jag älskar verkligen våran nuvarande bugga så jag vill hålla mig till samma märke. Vet att dom är kanon.
Pratade om att köpa en begagnad på blocket men vi får se. Niklas tyckte de va så lite skillnad mellan ny och beggad. Dom ligger på runt 12 000 på blocket och den kostar 14 800 ny. Helt Sjuk summa jag vet...

Bloppis ja varför inte?!
Kan lägga upp lite stora saker här typ möbler och liknande. Sånt måste bort också och de är ju inte de lättaste att ta med på loppis.

Designen på bloggen är en " vanlig" man kan välja på inställningar.
Skulle vilja ha en ny lite personligare design men kan inte ett skit om sånt. Någon som har lust att hjälpa mig med de?

Bloppis.
Vardagsrumsbord. 1m x 1m
Köpt på indorii 2007 , nypris ca 6000:-
Säljes för 500:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0