Feber

Ella vaknade igår kväll/natt med feber. Helt utan några förvarningar under dagen så vi vart väldigt förvånade.
Niklas sov med Ella nere i hennes rum och jag hörde att hon vaknade några ggr.
Gick in och väckte Niklas halv nio när de vankades besök och gympa.
Melinda va så glad efter gympan och lunchen med bästa kompisen att hon inte kunde tagga ner.
Tig därför med mig henne till lekparkerna runt mamma som nyligen gjorts om.
Där fick hon leka med morbröderna och fika innan handling och hemfärd.

Dagens middag vart potatisgratäng med spenat, fetaost, vitlök och skinka i. Mumma! Med baguette till :)
Melinda va så hjälpsam och plockade bort från bordet och ställde in disk i diskmaskinen efter middagen. Blir så glad och stolt varje gång hon frågar " mamma ska jag hjälpa dig?"

Nu sover Ella och Melinda sitter brevid mig och leker med ipaden.

Jag är helt slut och har så ont i kroppen.
Får se hur de blir med MVC imorgon, kan ju inte ta med Ella. Kanske får ringa och avboka.

Veckan är ganska obokad annars, får se hur länge Ella blir hemma från dagis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0