Besök

Haft mycket trevligt besök nu på kvällen. Snackat ikapp lite med Pernilla. Vi ses inte lika ofta nu när hon börjat jobba heltid. Stor omställning från att ses varannan dag till typ en gång i veckan.

MVC ringde idag också, mina provsvar hade kommit och jag hade ganska dåliga värden. Har hämtat lite mer piller jag måste äta.
Mot min ond rygg och höfter fick jag rekommendation att ta två Alvedon och ta ett varmt bad varje kväll. HAHA! Vilket skämt, som om jag har tid att ligga i badet varje kväll. Dessutom så hatar jag att bada, varmt och äckligt ;)
Får stå ut i två månader till...suck. Blir de värre får jag panik.

Lek som vanligt efter dagis och ingen ville gå hem sen.
Efter bråk med barnen hade jag Ella på axlarna och Melinda i vagnen, inte så kul när jag har så ont. Dubbelvagn nu?ja tack!!
Vart lite pyssel sen vila i soffan till pappan kom hem och sen rester till middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0