Syskonkärlek

Så underbart att se Ella leka med Melinda och hennes kompisar efter dagis. Ella hänger med och skrattar och Melinda är beskyddare med stort B.
Säger till barnen om något händer, hjälper Ella upp om hon ramlar, tröstar och tar i handen när hon är ledsen.
Melinda är världens bästa storasyster.

Hemma sitter dom alltid tillsammans och leker eller sitter i knä framför Bolibompa. Kramas och pussas hela tiden.
Ella smyger ibland in till Melinda och lägger sig i hennes säng när dom ska sova.
Kanske ska göra ett sovrum/mysrum och ett lekrum istället för att dom ska ha ett varsitt.

Syskonkärlek är så underbart, jag är så glad att jag har mina bröder. Har aldrig känt mig ensam och vi skrattar tillsammans hela tiden.
Tack mamma och pappa för att ni gav mig två fantastiska bröder.
Älskar er Andreas och David.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Här går man in och spontanläser i vanlig ordning för att se hur lilla familjen har det, och så möts man av detta inlägg:)

Gulle, älskar dig också! Kram

2012-10-12 @ 17:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0