Ojojoj

Vilka trötta barn vi har haft idag.
Farfar va här med barnen igår när jag och Niklas var på föräldramöte. Passar på att gå båda när vi kan.
Så barnen kom med andra ord i säng sent igår = toktrötta barn idag.
Melinda väckte mig imorse, som tur e, hade omedvetet stängt av snooze på mobilen. Så de blev alltså trötta barn och förseningar imorse. Inte så kul men vi kom iväg till slut.
Sen tar de alltid lite längre tid att promenera till dagis nu när både Ella och Melinda ska plocka en bukett löv påvägen. Försöker va den lugna, inte så stressade föräldern men ibland kommer orden " skynda nu! " och jag får alltid lika dåligt samvete sekunden efter jag säger dom. Barn ska ju inte behöva stressa.

Morfar va här och hälsade på ikväll också. Så glad att vi har mor- och farföräldrar så nära. Aldrig något problem med barnvakt tex ;)

Har fått ännu ett glädjande babybesked, hurra!! Välkommen till världen i april 2013 säger jag då :D


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vet värdelöst att stressa barn , men de märker du sen när du börjar jobba att det kommer du tyvärr aldrig ifrån ;/ jag måste stressa på Adrian ganska mycket .

2012-10-10 @ 20:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0