In och ut

Känns som en in och ut ur bilen dag.
Ny läkartid för Ella imorse så in i bilen, stanna vid öf och lämna Melinda med kompisar där medan jag och Ella åkte till läkaren. Dom sa inget jag redan visste, matallergisk men dom tar tydligen inga tester när dom e så små och de " bara " är utslag runt munnen. Ska helt enkelt tänka på va hon äter och sen undvika de hon reagerar på. Tack för den hjälpen mr läkare!
In i bilen igen för att åka till öf och leka där.
Väl hemma sen va jag helt slut men de va bara att ställa sig och göra sen lunch. Tänkte passa på att vila lite efter lunchen när Ella vanligtvis sover men just idag tog de en evighet för henne att somna. När hon äntligen somnade och jag tänkte vila en stund med Melinda brevid mig lekande snällt med lera så kom Niklas hem och smällde i dörren så Ella vaknade. H U R R A!!
Trött och grinig mamma har lekt doktor och frisör med barnen till alldeles för sent på kvällen...
Ella är fortfarande vaken och jag känner hur de kryper i kroppen. ( hon har haft jättesvårt att somna senaste veckan, asjobbigt! )

Pust....suck...


Kommentarer
Postat av: Millan

Boka tid för pricktest om hon besväras av utslagen .kraam

2012-10-27 @ 14:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0