skogen

Efter att vi lämnat Melinda på dagis tog jag och Ella en äventyrspromenad i skogen vid vårt hus. Kottar, blommor, pinnar allt är spännande.
Lite lek i sandlådan medan jag sågade hann vi med också innan de va dags för frukt och sovstund för Ella. Nu sover hon och jag ska börja städa övervåningen. En sån dag idag.
Men de är så skönt att ha de gjort innan helgen. Tråkigt att behöva städa på helgen.
Blir säkert lite staketspan och jobb ute i helgen. Niklas har ju börjat gräva redan. Har en bild av hur staketet ska se ut. Men jag vet inte, måste passa med huset, fult med för modernt till ett gammalt hus.
Niklas satte upp lampor i hallen för ett tag sen. De lilla gör så mycket.

På onsdag nästa vecka åker jag, Melinda och mormor upp till Umeå. Åh så mysigt de ska bli! Melinda längtar verkligen, hon gillar verkligen landet med alla släktingar så nära :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0