Kaoslåda

Är en " jag bara pressar ner allt som inte får plats någon annanstans" låda vanligt i svenska hem?
Eller är de bara jag? Haha

Niklas kom hem med nya tv idag :) vart en 46" Sony. De stod 3D på kartongen så de borde va 3D ;) sen vette fan hur ofta man kollar 3D hehe. Men de är verkligen grym bild!! Eller som Niklas sa " de känns som man är där! "

Känner mig mycket bättre nu, äntligen!

Kollar på en dokumentär på 2:an. ( jag vet!! Bläddrar aldrig ner länge än till 3:an, måste va den nya tv som vill att vi ska vara lite mer kulturella)
Handlar om barn med down syndrom.
Vet inte va jag skulle göra om jag fick reda på att barnet i magen va sjukt. Jobbig fråga de där.

Är så glad och stolt över våra barn!! <3
Melinda lekte hund med ella idag, gick runt med henne koppel. Haha

Så slänger vi iväg ett stort grattis till William som fyller 1 år idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0