Igen

Ja nu är jag tillbaka i soffan :)
Barnen sover, Melinda i vår säng eftersom pappa är borta så vill jag ha lite sällskap :) Ella sover sött i hennes rum.
Tillbaka från en god onsdagsmiddag hos mormor. Entrecote m klyftpotatis och grönsaker och efterrätt såklart!

Köpte skor till Melinda idag, nya gympaskor behövdes verkligen! Hittade skitsnygga och superlätta crocs också men Melinda ville inte ha dom " pojkskor".

Är väldigt trött känner jag. Snabbstädade och tvättade lite idag också. Skurade golvet i hallen igen men fogen sitter som berget. Dom där jäkla sprickorna alltså! Vi väljer alltid sånt som är besvärligt. MEN de blir ju snyggt tillslut och de är ju huvudsaken. Snåla hemma? Absolut inte! Man ska göra de ordentligt från början.

Imorgon är de fullt schema. Ah eller egentligen ända fram till söndag.
Imorgon är de torsdag och dags för grillning i rådsparken och öppna förskolan med Helena och Sarah.
Sen Ikea med Pernilla när jag hämtat Melinda.
Gillar planerade dagar:)
Sen måste jag hinna med lite disk och städ av övervåningen på förmiddagen. Hmm...kanske är lite väl överambitiöst.

Men nu...inga planer utom Greys anatomy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0