Fest i skogen

Igår åkte jag till Sarah och Joakim som flyttat till tumba. Rakt ut i skogen :) dom firade födelsedag och jag fick se huset för första gången. Riktigt fint! Charmiga detaljer.
De vart onyttigheter i massor och lekar :) träffade människor jag inte träffat på nästan 5 år!

Niklas va hemma med Ella medan Melinda va hos farmor och farfar. Hon är fortfarande kvar i Vällingby så vi har pysslat mycket hemma nu på morgonen.
Jag har en soffpaus nu medan Niklas slipar lite i hallen. Nu har vi köpt allt till hallgolvet. På tisdag kommer pappa/morfar hit och hjälper niklas att lägga klinkers :)

Garderoben och tavellisterna är uppe i Ellas rum. Nu funderar vi på va vi ska göra med gästsängen. Stå kvar, om Melinda sk ta den eller ta upp och ställa den vid dö ytan brevid soffan. Hmm!!!

Nu ska jag vila :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0