Ärenden

Nu är Ella och jag hemma efter en morgon i affärer till Ellas fasa.;)
Men hon vart glad igen när pappa mötte upp oss och och åt lunch. Pizzabuffe på pizza hut. Jäkligt gott!
Nu känns de skönt, handlat mat och present till fredagens kalas.

Nu ska jag faktiskt vila en stund innan vi ska hämta Melinda på dagis.
Hon vart dunderarg imorse när hon inte fick bestämma kläder själv. Lite opraktiskt med långklänning på dagis tyckte mamma. Men jag har lovat att hon får välja kläder till kalaset så hon vart nöjd till slut ändå. Verkligen en bestämt liten dam.

Mäklare och kommunen har vi på g just nu.
Får se om vi får köpa lite mark från kommunen, kommer antagligen ta tid. Tomtgränsen gick inte riktigt som vi trodde och nu vill vi utöka tomten lite.
Skogen vid oss är naturreservat så de kommer aldrig byggas något där, de känns jäkligt skönt.


Kommentarer
Postat av: kusin-maria

Ooh, är det mallis-kepsen jag ser? ;D

2012-06-13 @ 16:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0