Vilken vändning

Känns som Ella verkligen fått koll på hur andra barn sover på nätterna.

Natten funkade bra den med, hon vaknade och gnällde lite men somnade om ensam efter 5 min. ( jag har tidigare legat och försökte få henne att sova vilket kunde ta typ 1-2 Tim )
Jag sover på soffan nu med andra ord, de gillar inte min rygg men de blir ändring på de i helgen om de fortsätter att gå såhär bra.
Hon gnällde inte ens jag jag la henne i sängen utan bara titta på mig. Nu har båda barnen somnat och kl är inte ens halv åtta!!
Melinda var också helt slut, dom hade målat snön idag på dagis och de var verkligen kul!

Barnen har skjutsat varandra i gå vagnen idag. Dom va så söta så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0