Monopol

Att man inte spelar spel oftare. Det är ju superkul! Även om jag förlorade så va de kul som tusan. Milla kom förbi efter skolan och medan Ella sov och melinda sprang mellan filmen, sitt rum och oss så spelade vi Monopol - Sveriges val. Kul! Umeå var dyrast ;) Har annars städat efter helgens alla kalas och fixat Ellas rum och flyttat ner henne, så nu ska jag och niklas sova tillsammans igen uppe efter sisådär 1 år. Kan ärlligt säga att Niklas nog hellre fortsätter sova ensam, hehe, Ska hur som helst bli spännande att se hur de går för ella. Natten till idag sov hon 20-09 utan att jag behövde ta upp henne eller liknande. Hörde att hon vakna en gång runt 23 men efter 5 minuter sov hon igen. Så JÄKLA skönt att de börjar vända igen, känner mig som en ny människa. Har fått tillstånd att slänga ut den gamla, obekvämta , skitfotöljen...ÄNTLIGEN! Så imorgon åker den ner i släpet. ( Släpet står ute under ett litet tak som niklas byggt så vi använder de som grovsoprum kan man säga ;) ) Sitter vid datorn nu, otroligt nog så det blir inga bilder från idag. Men jag kanske kan gräva fram några andra gamlingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0