Leksaker

Jag och Pernilla tog en tur till den stora blå leksaksaffären ;)
Hade tänkt köpa ett klassisk Lundby dockhus till Melinda men insåg att delarna va på tok för små och allt va så pilligt så vi hittade ett annat stort trähus med fina större trämöbler. Jättefint! Så de fick bli de :)
Köpte till lite möbler och dockor så ska hon få fler möbler av mormor :) hoppas hon gillar de, men de tror ja verkligen.
Måste skapa plats i hennes rum ;) bra, där fick jag en anledning att rensa, tex hur mycket gosedjur behöver man egentligen. Känns som dom tagit över hela rummet.

Imorrn är de BVC 10:15 sen hem och fixa lite. Hämta Melinda sen kommer damen från Mary kay vid 15 och lämnar lite grejer vi köpt.
Sen på kvällen ska jag med morfar och Kicki till Ikea. Ska agera experthjälp ;)

Nu är de mys med sambo innan sängen ( eller i mitt fall soffan ) kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0