Dagis

Sitter i bilen utanför melindas dagis, vill inte hämta henne för tidigt så jag får döda 10 min i bilen :) Ella sover efter ett par timmar i skhlm med lunch och shopping. Köpte faktiskt en tröja till mg själv!! Otroligt värre ;)
Å såklart kläder till melinda. De behövdes verkligen, halva reapriset så de vart löjligt billigt.

De blir hem och baka nu :) imorgon fyller hjärtat 3 år så hon ska få träffa bästisen och kolla djur på Skansen. Gladare barn får man leta efter ;)
Sen blir de middag, tårta och presenter med Pernilla och Peter. Eller som hon sa sist dom va på besök. " Pernilla och Peter är här, jag älskar dom"

Köpte förresten en bänk till Melinda igår som hon ska ha dockhuset på, haha. Kunde ute låta bli så jag skruvade ihop de. Och smög in i hennes rum, städade och ställde den på plats när hon sov. Jag e sjuk i huvet ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0