Ny telefon

Melinda har vart hemma med oss idag, hon har vaknat lite inatt och jag hämtade henne så hon fick sova med oss vid 6 imorse. Men Ella vaknade nere i hennes rum och ingen ville somna om så de har vart en seg dag idag, minst sagt.
Har städat övervåningen och tvättat 7 tvättar. Än är de inte slut i korgen ;)

Niklas kom hem efter jobbet med en ny telefon..jaha. Så nu får jag hans " gamla" iPhone 4. Tack för den :) är den bättre kameran jag är ute efter annars hade jag kunnat ha kvar min telefon ett bra tag till.

Imorgon är de lugnt med planer så de kanske blir till att städa undervåningen då. Melinda ska iaf till dagis imorgon.
Har hört några planer om middag i hagsätra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0