Kalas

Äntligen blev Ellas kalas av. Familj kom och fika tårta och skratta. Ella såg minst sagt nöjd ut när hon fick kladda och äta tårta.
Generös familj vi har, nu kan vi köpa en garderob till Ella också. Å lite leksaker och kanske en liten tavla eller två. Har spanat in två affischer som jag ska köpa, rama in och ställa/hänga i hennes rum.
Blir garderobsköp i veckan sen ska de möbleras om och fixas. De är så roligt att inreda! Speciellt barnrum.

Veckan är ganska planerad.
Imorgon måste Melinda klippa sig så de blir till att möts upp milla i skärholmen. Å kolla lite såklart. Rea på bolaget och Åhléns :)Ska se om jag kan svänga förbi media markt och hämta foton som ska ramas in. Innan blir de nog lunch på Ikea med Helena och Sarah.
Eventuellt Lekland med Ella i veckan och sen Farsta med Linnea på torsdag.

Imorgon ska Niklas på kurs så han ska sova på hotell natten till tisdag. Han tycker de ska bli grymt skönt ;)
Jag tar med barnen till mormor för middag.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Å hoppas att ni hade de mysigt i går ;)! Vi får ses snRt å ha mini kalas för Ella då Adrian så gärna ville ge present haha ;) min granne har uggla tavla så himla fina ;) nu är jag dålig :/ magen är inte riktigt med och ont i halsen . Suck .

2012-02-27 @ 07:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0