Hemma

Idag är vi bara hemma. Planen var att åka till Farsta centrum med Linnea men Ella vart trött och hängig efter gårdagens sprutor så vi blir hemma.
Kan ju va skönt de med ibland...

Melinda vakna några gånger inatt och gnällde efter nappen, vilket va väntat så hon låg uppe med oss så hon inte skulle väcka Ella.

Tog pulkan till dagis imorse, kul värre :) har pratat om att åka till lida imorgon kväll med Pernilla och Peter. Backen är belyst till 21 och jag tror att grabbarna och Melinda skulle ha jättekul! Pernilla och jag myser väl med varm oboy kan jag tänka mig :)
Tycker de är viktigt att hitta på roliga saker på vardagarna också. Helgen försvinner ju så fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0