Bvc

Dagen började på BVC då Ella skulle vaccineras. Två sprutor i låren och de är så hemskt att se Ella så ledsen. Skrattande ena sekunden sen förtvivlat gråt. Va gör ni med miiiig?!
Mötte upp milla sen och tog en fika på Ikea då hon hade lite ärenden där.
Sen hem och städa, laga mat och tvätta. Allt med en gnällig tjej på höften. Sprutorna gjorde henne trött och i behov av närhet hela tiden. Familjemys framför Rio :)

Melinda slängde nappen idag och somnade utan napp men med hennes mjukisdocka Julia. :) får se hur de går inatt Utan napp..hmm.
Ella har börjat sova hela nätter nu. Hurra!

Inte mycket annat som händer i familjelivet på torpängsvägen. Men jag kunde inte va gladare!
Eller jo...om jag visste exakt vad jag ska göra med mitt liv! Hoppas på extrajobb snart så Niklas får vara hemma lite. Har sökt massa sommarvikariat så länge tills vi får se va som händer med skola och allt. Aaaaahhhhh!!! Men ärligt talat så är kontakter viktigt i jobbsökande. 1000 andra söker jobben jag sökt kan jag tänka mig. Hur stor chans har man?! Usch va låg jag blev nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0