Spöke?

Niklas och jag sitter på övervåningen och jag hör något brummande ljud.
Frågar Niklas va de är som låter.
- är de lugtvärmepumpen? Va konstigt den låter!

Niklas springer som alltid ner i full fart när jag säger att jag hör något.

Barnen sover ovetande i sina sängar.

Niklas kommer upp lugn igen och jag frågar va de va som lät.
Han svarar lite skrämd;
- lilla dammsugaren.

Tjejerna har en liten batteridriven dammsugare om sätts igång när man trycker på en knapp.

Va fan!?!?
Hur har den bara gått på helt plötsligt?!
Gick Ella i sömnen, satte på dammsugaren och somnade sen om i sin säng innan Niklas hann ner?
ELLER har vi fått besök av ett spöke?

Läskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0